בקואליציה התייחסו היום (שני) להסלמה הביטחונית ולמגמת ההיחלשות של מפלגת הליכוד בסקרים. חבר הכנסת אוהד טל (הציונות הדתית) אמר בגל"צ כי הקואליציה "לא סיפקה את הסחורה בנושאים הביטחוניים", וקרא לחבריו "לנקוט בכל הצעדים שאפשר כדי לשנות את המציאות הביטחונית במדינת ישראל".

הליכוד ממשיך בהתרסקות ובכמה מתחזק גנץ? | סקר חדש ומפתיע
שר האשים את בכירי מערכת הביטחון במרד; לפיד תקף: "ההסתה יצאה משליטה"

עוד אמר טל: "מספיק עם השיח הזה של לחפש אשמים במקומות אחרים. זה לא עוזר לעם ישראל, לציבור ולפתור את הסיטואציה. אנחנו צריכים לקחת את האחריות, נבחרנו לשלטון".

גם חבר הכנסת דני דנון (הליכוד) התייחס בכאן ב' למתיחות הביטחונית ומתח ביקורת על הקואליציה: "צריכים לעשות שינוי דיסקט בנוגע לביטחון האישי, התחושה היא שאנחנו לא מספקים את הסחורה. יש לנו רצון להכיל ולהגיד שזו לא העת להגיב - כמה הערכות מצב אפשר לעשות? צריך להוציא את חיל האוויר ולגבות מחיר מיידי".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

שר הביטחון יואב גלנט בביקור בצפון השומרון. באדיבות אלעד מלכה

לאחר מכן התייחס למגמת היחלשות הליכוד בסקרים: "ציפו ליותר מאיתנו כממשלת ימין וזה גורם לירידה בשביעות הרצון. הציבור אומר לנו לנהל את האירוע בצורה שונה, תפעילו יותר כוח - אנחנו רוצים תוצאות", אמר.

חבר הכנסת חנוך מיליביצקי (הליכוד) התייחס להשפעת הרפורמה במערכת המשפט על דעת הקהל, ואמר בגל"צ כי "הרפורמה לא גורמת לנזק אלקטורלי, כן נגרם נזק כי לא מדברים לציבור. ממש לא צריך להוריד את הרפורמה מסדר היום ונצטרך להמשיך בחקיקה אם לא תהיינה הסכמות".