עמר בר לב, לשעבר השר לביטחון הפנים, שוחח הבוקר (חמישי) עם אפי טריגר בתוכניתו בגלצ, ושיתף את מחשבותיו על הממשלה הנוכחית, על ההחלטה האחרונה לסגור את הר הבית שעוררה סערה רבה במהלך החג, ובפרט, ביקר את התנהלותו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר לאור המתיחות בתקופת הרמדאן.

בפתח התוכנית אמר בר-לב: "היה ברור לכל גורמי הביטחון שהיה צריך לסגור את הר הבית, הבעיה היא שיש היום שר טיקטוק בלי שום אחריות ומבחינתו שכל האיזור יעלה בלהבות. מדיניותו היא קיצונית ושגויה". הוא המשיך ותקף את מחליפו בתפקיד: "הוא נוקט במדיניות קיצונית ושגויה, לא מעניין אותו ביטחון ישראל - אלא רק המחשבות ההזויות שלו. זו לא פעם ראשונה ולא שלישית שראש הממשלה נאלץ להתערב בהחלטות של שר הטיקטוק".

לאחר מכן, השר לשעבר התייחס להחלטת ראש הממשלה בנימין נתניהו לאסור עליית יהודים להר הבית בסיום חודש הרמדאן: "זוהי החלטה נבונה, בן גביר לא מבין ולא אכפת לו".

בסיום דבריו, בר לב האשים: "אם נסתכל על חגי הרמדאן האחרונים, פעולותיו של בן גביר כחבר כנסת הובילו לשומר החומות. השנה, ברמדאן הזה, הוא גרם לירי על מדינת ישראל".

לאחר הראיון, השר בן גביר מסר בתגובה לדבריו של בר-לב: "מדהים איך השר הכושל בתולדות המשטרה פותח פה נגדי וחושב שהזיכרון הציבורי קצר. הוא מספר לכולם איך בשנה שעברה היה כאן רמדאן שקט, בזמן שבחודש וחצי המקביל נרצחו 19 אזרחים במשמרת של בר לב. כשנכנסנו למשרד מצאנו משטרה שהפקירו אותה ומפחדת לפעול בגלל הוראות של בר לב, חוסר הכנה של השר הקודם והעדר תוכניות רציניות במשרד פרט לדיבורים ושיחות מול גורמי טרור וגם יתר ארגוני המשרד היו במצב לא טוב. בחודשים האחרונים אנו עובדים קשה מאוד כדי לתקן את כל הנזקים שהוא הביא עלינו".