יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד תקף הבוקר (שבת) את הממשלה בחריפות, זאת לאחר ההודעה שפורסמה הלילה לפיה סוכנות הדירוג מודי'ס הורידה את אופק דירוג האשראי של ישראל. 

סוכנות הדירוג מודי'ס הורידה את אופק דירוג האשראי של ישראל
נתניהו הודיע כי גלנט נשאר בתפקידו ותקף: "ההסלמה בגלל האופוזיציה"

"הודעת סוכנות דירוג האשראי מודי׳ס היא הוכחה שהמהפיכה המשטרית מסכנת את הפרנסה של כל אזרח ישראלי", האשים והוסיף: "השקרים והנסיונות להאשים אחרים לא יעזרו במקרה הזה".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

נתניהו מודיע על השהיית חקיקת הרפורמה (צילום: לע"מ)

כמו כן, תקף באופן אישי את ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר בצלאל סמוטריץ': "העובדות ברורות - הממשלה בראשותי העבירה להם כלכלה חזקה ומשגשגת ובמשמרת של נתניהו וסמוטריץ׳ הכול מתפרק. הם צריכים להודיע שהם עוצרים את טירוף החקיקה והולכים לטפל בכלכלה ובפרנסה של אזרחי המדינה".


כאמור, סוכנות דירוג האשראי הבינלאומי "מודי'ס" הודיעה אתמול על הורדת דירוג האשראי של ישראל מ"חיובית" ל"יציבה". זאת, על רקע חשש בימים האחרונים מפני ירידת הדירוג עקב השפעות השינויים המוצעים במערכת המשפט.

"השינוי של התחזית ליציבה מחיובית משקף הידרדרות בממשל בישראל, כפי שממחישים האירועים האחרונים סביב הצעת הממשלה לשינוי מערכת המשפט במדינה. בעוד שהמחאות המוניות הובילו את הממשלה לעצור את החקיקה ולחפש דיאלוג עם האופוזיציה, האופן שבו ניסתה הממשלה ליישם רפורמה רחבת היקף מבלי לחפש הסכמה רחבה מצביע על היחלשות החוזק המוסדי ובחיזוי המדיניות", נכתב בהודעת הסוכנות. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>