ח"כ חנוך מיליביצקי (הליכוד) התראיין היום (ראשון) בתוכניתם של ענת דוידוב וניסים משעל ב-103FM, והתייחס לדבריו של חבר מפלגתו ח"כ אמסלם שקרא להעמיד לדין את נשיאת ביהמ"ש העליון, וכן לניסיונות ההידברות על הרפורמה המשפטית. 

דודי אמסלם: "בג"ץ זה ראש הגזענים, אסתר חיות צריכה לעמוד לדין על ניסיון הפיכה"
"השמאל בגד במדינת ישראל": ח"כ גוטליב לא חוזרת בה מדבריה החריפים

"אני לא יודע על בסיס מה נאמרו הדברים של ח"כ אמסלם, אני לא חושב שיש מקום להעמיד את נשיאת ביהמ"ש העליון לדין", אמרה ח"כ מיליביצקי בפתח דבריו, "כן פניתי בזמנו ללשכת עורכי הדין ולנציבות השופטים בקשר לאמירות של הגברת חיות כנגד הרפורמה המשפטית. סברתי אז שזה שהיא התבטאה באופן פומבי נגד הדבר הזה מבלי שהייתה הצעת חוק ולו אחת על השולחן, משמע שיש לה דעה קדומה בנושא. אני לא חושב שהיא הגורם העיקרי למה שקורה במחאה, אני לא חושב שיש מישהו בציבוריות הישראלית או מקרב הפקידות הבכירה בישראל שנקי מהדברים האלו. אני בהחלט חושב שהגיעה העת להירגע".

"לדין צריך להעמיד רק אנשים שיש נגדם ראיות לעבירה פלילית", הוסיף, "מרב מיכאלי בוועדת חוקה פנתה אליי ואמרה שאני והחברים שלי נעמוד לדין בממשלה המתוקנת שהיא תקים אחרי שהם ידיחו אותנו מהשלטון. יש את האמירות הללו מכל הכיוונים ובכל מקום. אמירות לא ראויות. אני חושב שדווקא עכשיו זה העת להרגיע ולא להלהיט". 

לאחר מכן נשאל על הדו"ח של מוד'יס שהוריד את תחזית דירוג האשראי של ישראל, והשיב: "אני לא אתפלא אם יש קשר בין כלכלני מוד'יס לבין אנשים שמנהלים את העניינים גם בהייטק, כי ברור שלכלכלנים בכירים יש קשר עולמי. לא צריך להחביא את העובדה ואנשים מדברים על זה בגלוי, שמדברים היום בחו"ל עם אישים בכירים שיעזרו בהפעלת לחץ על ישראל בנושא הזה. אם לקחו אותי לפגישה, חבר כנסת חדש יחסית, וישבו איתי כדי להסביר לי את מה שהם רואים כסכנות הרפורמה, נראה לך שלא עשו את זה עם אנשים אחרים?".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103FM