הביקורת הציבורית על השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר משתקפת בסקרים האחרונים, כשבסקר "מעריב" שפורסם בסוף השבוע האחרון מפלגת עוצמה יהודית זכתה רק לארבעה מנדטים והתקרבה לעבר אחוז החסימה.

"כן למשמר לאומי, לא להכפפתו לשר": ביקורת בליכוד על בן גביר
בן גביר במסר לנתניהו: "סגירת ההר - טעות, גופי הביטחון נפלו לדיס אינפורמציה פלסטינית"
"באת לעשות עלינו סיבוב, לך הביתה": בן גביר הגיע לצעדת הימין והופתע מקבלת הפנים

יו"ר מפלגת עוצמה יהודית, ח"כ יצחק קרויזר, שוחח הבוקר (ראשון) עם ניסים משעל וענת דוידוב ב-103FM והתייחס לנתונים: "אין ספק שאנחנו ערים לרחשי הציבור, ובאמת הייתה ציפייה מאוד גדולה מאיתנו שנבוא ונביא שינוי מהותי. לאחר באמת שנה וחצי קשות מאוד לאזרחי מדינת ישראל, ממשלה שהמשיכה בלא לתת פתרונות לתושבי הפריפריה. הסקרים האלה, נחמד מאוד לראות קריאת כיוון אבל הם בוודאי לא משקפים את המציאות. גם אנחנו ברחוב, בשטח, מקבלים את הביקורת, ביקורת בונה, מצד שני היא מגיעה יחד עם אמירה מאוד ברורה - להישאר בממשלה, שרואים את המדיניות, רואים את שינוי הכיוון, סומכים עלינו והציבור רוצה לראות אותנו נשארים בממשלה".

"אני לא חושב שכולם טועים, אין ספק שהייתה ציפייה ועדיין יש ציפייה מאיתנו לשינוי המיוחל. לא סתם האיחוד של עוצמה יהודית והציונות הדתית זכתה ב-14 מנדטים, שזה חצי מיליון תושבים במדינת ישראל. קודם כל התקציב הענק של ה־9 מיליארד, זה המפתח לשקם את המשטרה. התקציב יעבור בוועדות. גם בפן החקיקתי, חוק הנשק שעבר, חוק שנותן כלי חשוב מאוד למשטרת ישראל בלחימה בפשיעה הנוראית, בעיקר במגזר הערבי. חוק הפרוטקשן שגם עבר קריאה טרומית. חקיקה לוקחת זמן, נכנסנו לממשלה הזו לפני ארבעה חודשים, שלושה חודשים עבדנו על שני חוקים מהותיים", הוסיף.

על המצב הביטחוני, אמר ח"כ קרויזר: "אחרי הירי שהיה לכיוון עוטף ישראל ירדתי לחזק את הדרום, נפלו טילים אצלי בבית ברמת הגולן. אין ספק שאנחנו במציאות ביטחונית לא פשוטה ומורכבת. אין ספק שיש חילוקי דעות קשים מאוד איתנו ושאר החברים בממשלה על אופן התגובה והעוצמה. אנחנו עובדים ועובדים קשה, גם בזמן הפגרה וגם בכנס הבא, גם בחקיקה כדי לתת למשטרת ישראל את הכלים החשובים שלא היו לה עד כה".

בסיום דבריו הבהיר, "גם כשאנחנו מגיעים להפגנות מביאים ביקורת, אומרים את הביקורת, אנחנו שומעים, אבל יחד עם זאת יש תמיכה אדירה ועד כדי אזהרות שלא להפיל את הממשלה הזו כי האלטרנטיבה לאנשי הימין תהיה גרועה יותר".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm