ינון מגל ובן כספית שבו היום (רביעי) לתוכניתם, והפעם כספית הפתיע והגיע לאולפן. ינון הודה "יש מצב שיהיו פה זריקות אוזניות", בן טען, "יש לי קלאסה בדבר הזה". ינון לא נרגע והשליך את האוזניות שלו על בן על מנת לבדוק אם הוא יגיע רחוק עד לבן, כמובן שהכול בהומור הידוע של השניים.

חדשות רעות לנתניהו: זה מה שחושב עליו הציבור האמריקאי
"עדיף שלא יגיע": בכיר לשעבר במשטרה במסר לבן גביר לקראת יום הזיכרון

בהמשך פנו השניים לעסוק בנושאי היום, ינון ביקש להתייחס לדברים של פרופ' גדעון גרייף, מומחה למחנה ההשמדה אושוויץ שאמר שתוך אותה תופת של בניין המשרפות, כל יום, בין עשרת אלפים לעשרים אלף יהודים מצאו תעצומות נפש להתפלל שלוש פעמים ביום. "זה הביטוי המובהק ביותר לניצחון הרוח של היהודים בשואה", אמר רייף. "רוחנית הבסנו את הגרמנים, זה ניצחון עצום של הרוח היהודית".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

בן: "אני חושב שהסינק הזה מעולה, יש לי את האינסטינקט המוזר הזה, להפסיק לנצח רוחנית בצורה כזו, שישה מיליון נספו, תופעה נוספת היא שהרבה יהודים הפסיקו להאמין, אבל זו הסיבה שהקמנו את המדינה, שיהיו לנו לא רק ניצחונות רוחניים, אלא גם ניצחונות פיזיים, ואז יפסיקו להשמיד אותנו עם כל הכבוד לתפילות".

ינון: "מבחינה רוחנית הוא צודק".

בן: "אתה באת מאוד מפוייס היום".

בהמשך התוכנית, עסקו השניים בסערה על טקס המשואות.

בן: "אתה מבין שאנחנו בדיקטטורה".

ינון: "זה שכולם נגד המנהיג, הפרקליטות, האקדמיה, התקשורת. כולם נגד המנהיג".

בן: "יותר מחצי מהתקשורת הם שלכם בבלעדיות, אז די לבכות כל היום. אם יהיו מחאות בטקס הדלקת המשואות, הטלוויזיה תשדר את החזרות, כדי שהציבור לא ייחשף למחאה. זו חרפה, זה צפון קוריאה, זה הקטע בדמוקרטיה, מפגינים".

ינון: "מה הבעיה? תמיד עוברים למוקלט בקטעים האלה, זה שטויות כל דבר אתם עושים אותו דרמטי".

סייעה בהכנת הכתבה: רעות מתיתיהו ארגון 103FM