משה רדמן, ממארגני מחאת ההייטקיסטים ונגד הרפורמה המשפטית וממובילי מפגן התמיכה באהרן ברק, שוחח היום (חמישי) עם אריה אלדד ורוני בר־און ב-103FM והסביר כי מ'דובר בתגובה לאמירות הקשות שנשמעו נגד ברק במחאה שארגנו תומכי הרפורמה וארגון "אם תרצו" אמש מול ביתו של ברק. 

אהרן ברק על ההפגנה מול ביתו: "הקווים האדומים נחצו"

הפגנות נגד הרפורמה, שבוע 15 (צילום: רויטרס)

"אנחנו לא באים למנוע מאחרים להפגין, אנחנו באים להפגין תמיכה, לא למחות נגד שום דבר. הלכתי לישון מזועזע מהמילים שנאמרו שם אתמול", אמר. "משפטים כמו 'למה לא סיימו איתך הגרמנים אל מול כיתת יורים?', ו'ראש הנחש'. אני הלכתי לישון עם מועקה גדולה, לכן אנחנו עושים עצרת שקטה, אנחנו רוצים לשאת דברים מול הבית ולהתנצל.

בתגובה לטענה כי הדובר הקודם שארגן את ההפגנה מכחיש את האמירות המזעזעות, ואומר שהוא לא שמע, השיב רדמן: "אבל עצם הגינוי הרפה שהוא נותן אומר הרבה. מה שמפריע לחבר'ה מ'אם תרצו' זה שאין הנהגה למחאה הזאת, זו מחאה עממית. וכואב להם שהם לא מצליחים למצוא דמון אז הם הולכים לאדם בן 86 שלא פעיל למעלה מ־16 שנה ומחפשים בו את הדמון".

אלדד טען: "אתה אומר שהוא לא פעיל, אבל הוא מתראיין והשפעתו עצומה. אתה קורה לזה אי פעילות? הרי הוא לא יושב בשקט מהצד". רדמן השיב:  "נכון. הוא מתראיין ואם שואלים אותו הוא עונה. הוא לא נואם בבמות או בכיכרות, והוא לא חלק ממטה המאבק. לשים אותו בשורה אחת יחד עם נתניהו זה פשוט לעג לרש. נתניהו אדם פעיל שמוביל את כל המהלך הזה". 

סייעה בהכנת הכתבה: עדן בן ארי, 103FM