חברת הכנסת טלי גוטליב נקלעה הערב (חמישי) שוב לאירוע מביך כאשר ניסתה להסביר לפרשן הכלכלי של חדשות 13 ואחד השמות המזוהים ביותר בארץ עם כלכלה בכלל, מתן חודורוב, מהי איגרת חוב ממשלתית. 

"הצדקת אונס של ילד, מופרעת": טלי גוטליב תחת מתקפה | צפו

מוקדם יותר היום, במהלך ריאיון לסיון כהן ב-103FM, טענה הח"כית כי "מדינת ישראל לא חייבת שקל בחו"ל". "אנחנו לא במשבר כלכלי, ממש לא" טענה. המדינה שלנו באופן אבסורדי, נבהלנו מזה שרוצים להנמיך לנו את דירוג האשראי, אנחנו מדינה שלא חייבת שקל בחוץ ומדינה שתומכת במדינות נחלשות. הכלכלה שלנו מצוינת ויציבה, ובגלל זה אנחנו לא מתערבים לנגיד", כך לדבריה.

הפרשן הכלכלי חודורוב התייחס בחדשות 13 להתבטאותה והפריך אותה, מה שגרם לגוטליב לצייץ את הדברים הבאים: "מתן חודורוב אני מניחה שאתה מבין את ההבדל בין חוב של המדינה לאיגרת חוב ממשלתית. שמחתי להזכיר", כתבה הח"כית, ככל הנראה מבלי להבין שמדובר למעשה באותו דבר. 

חודורוב בתגובה הסביר לה באדיבות את טעותה: "ח״כ גוטליב, 1. אג״ח ממשלתית היא תמיד של המדינה. אין באמת הבדל. אג״ח מדינה מונפקת ע״י הממשלה (בהובלת החשב הכללי). ונחשי מה? לשמאל ולימין יש אותה אגרת חוב. 2. כמי שטענה היום שהמדינה ״לא חייבת שקל בחו״ל״, אני לא בטוח שכדאי לך ללמד את הפיד על שוק האג״ח. 3. אל תפריעי לעצמך להפיץ פייק".