אילה בן גביר, רעייתו של השר לביטחון לאומי התראיינה היום (ראשון) ב-103FM וברדיו צפון 104.5FM, והתייחסה לסערה שנוצרה לאחרונה סביב הגעתו לטקס הזיכרון בבית העלמין בבאר שבע, זאת לאחר שמספר משפחות הביעו את התנגדותן לכך. "משפחת השכול מורכבת מכל חלקי העם עם דעות מגוונות, כמו שיש משפחות שלא רוצות שאיתמר יבוא, יש משפחות שמאוד רוצות בכך", טענה. 

ח"כ צביקה פוגל לא יגיע לבית העלמין ביום הזיכרון: "כבוד הנופלים חשוב מכבודי"
"סירב להצטלם עם דגל ישראל": סערה עקב הגעתו הצפויה של יעקב טסלר לבית העלמין

"הוא סמל של ממשלת ישראל שבא לכבד. בכל הממשלות, הגיעו ונאמו. זה חלק מהכבוד שהמדינה יכולה לתת למשפחות השכול. נציג ממשלת ישראל בא לחבק ולנאום נאום ממלכתי, איתמר הוא השר של כולם והוא בא להיות שם בשביל כולם", הוסיפה.  

היא השיבה לטענות לפיהן בן גביר "השתמט" משירות צבאי: "הצבא סירב לגייס את איתמר, בגלל אנשים מסוימים מהשמאל שלא רצו אותו למרות שהוא התעכב ושבת רעב מול לשכת הגיוס. עכשיו לבוא ולומר שהוא לא לגיטימי זה מגוחך ולא הגיוני. בואו נוציא את משפחות השכול מהציבור, אני לא מגיעה לקצה רגליהן". 

"אנשים מהשמאל שמנסים לרמוס כל יום קדוש לעם ישראל"

בן גביר התראיינה גם ברדיו צפון 104.5FM, והתייחסה לכוונת בעלה לתבוע את ארגון "אחים לנשק", לאחר שאלה טענו כי השתמט מהשירות הצבאי. "זה שיש אנשים מהשמאל שמנסים לרמוס כל יום קדוש לעם ישראל, שמנסים לזרוע פילוג אפילו בימים שנחשבים ימים מעל לכל המחלוקות זה רע. ז"א יש ימים שהם מעל לכל המחלקות, שהם מעל להכל, ואלה הימים האלה. אני מצפה שבסוף הם יקבלו קצת לב, קצת שכל והם יבינו שיש ימים שהם מחוץ לויכוח ומחוץ לוויכוחים הפוליטיים". 

עוד הוסיפה: "אגב, גם בהם זה יפגע, כי אדם שישב בבית ועוד לא החליט אם הוא ימין או שמאל, ויראה אנשים שבאים ומנסים בכוונה לפגוע ולרמוס את הטקסים הממלכתיים והמיוחדים שמחכים להם כל השנה, מנסים לפגוע בזה ברגל גסה, הוא לא יאהב אותם יותר. הוא לא יחשוב שהם צודקים, הוא יחשוב שהם אנשים לא נחמדים שמנסים להרוס כל דבר טוב במדינה הזאת".