עדכונים חיים

"מבצע ניגוד עניינים": שורת הפגנות מול בתי הח"כים והשרים | צפו

ארגוני המחאה נגד הרפורמה הודיעו על "מבצע ניגוד עניינים" - שורת הפגנות מול בתי הח"כים והשרים ברחבי הארץ: "נעמוד כחומה בצורה למול האיומים ונגן על השופטים ושומרי הסף"

ההפגנה נגד הרפורמה במערכת המשפט ההפגנה נגד הרפורמה במערכת המשפט (צילום: ענת חרמוני, פלאש 90)

כוחות המחאה הכריזו היום (חמישי) על "מבצע ניגוד עניינים" שיחל החל מהשעה 19:00, ״לאור המתקפה של ח״כים ושרים ממפלגת השלטון נגד בג״ץ ושלטון החוק״, כך לדבריהם, והודיעו כי יפגינו מול ביתו של שר הבריאות משה ארבל וביתם של ח"כים נוספים ברחבי הארץ. "נקריא את הסדר ניגוד העניינים של נתניהו, וגם נזכיר לשר ארבל כי במידה ונכנס למשבר חוקתי, נעבור לעבודה במתכונת חירום, והאחריות על כך היא שלו ושל חבריו לממשלה", כתבו בהודעה מטעמם. 

פוסט נעוץ נעוץ

ארגוני המחאה הכריזו על "מבצע ניגוד עניינים" - ליל הפגנות מול בתי הח"כים והשרים ברחבי הארץ

ארגוני המחאה נגד הרפורמה הודיעו כי הערב (חמישי) ייערך "מבצע ניגוד עניינים", במסגרתו יתקיימו שורת הפגנות מול בתי הח"כים והשרים ברחבי הארץ החל מהשעה 19:00. בין היתר יפגינו המוחים מול בתים של השרים יריב לוין, יואב גלנט, גילה גמליאל, אבי דיכטר, אופיר אקוניס, אמיר אוחנה ועוד. 

המארגנים מסרו: ״נתניהו המצוי בניגוד עניינים חמור מוביל קמפיין הסתה בעזרת שריו וחברי הכנסת שלו בניסיון להלך אימים על שלטון החוק בישראל. נגיע בחמישי בערב לשרים וחברי הכנסת, עד לפתח בתיהם להזכיר להם שהם נשבעו אמונים למדינת ישראל ולחוקיה - ולא לבעיות המשפטיות של הנאשם נתניהו״. 

מתן וסרמן

פרופ' חגי לוין, ממנהיגי החלוקים הלבנים: "הממשלה פוגעת בבריאות הציבור, לצרכים פוליטיים"

פרופ' חגי לוין, ממנהיגי החלוקים הלבנים, בנאום בצומת בילו: "כרחובותי, אני מתרגש להיות איתכם הערב כאן קרוב לבית, בצומת ביל"ו. 
כדי למנוע את ההפיכה המשטרית, שמחריבה את ישראל. שר האוצר מונע טיפול רפואי מפליטים מאוקראינה. שר האוצר מונע תקציבים מרשויות ערביות. שר האוצר פוגע בתקציבי תרבות. שר האוצר רוצה הפרדה אתנית בין יולדות בבתי חולים. סגניתו מאיימת כי היא תחרים את הרופאים, לשם נקמה. מה ימנע החלטות בלתי סבירות ומסוכנות לבריאות? הממשלה פוגעת בבריאות הציבור, לצרכים פוליטיים. 
אסור לחלק תלושי מזון למקורבים לצלחת במקום לרעבים. אסור לקבוע קריטריונים מוטים, בניגוד לייעוץ המשפטי. בשעה זאת נערך מבצע 'ניגוד עניינים' בעשרות מוקדים. תפקידנו להזכיר לח"כים ולשרים שהם נשבעו אמונים למדינת ישראל ולחוקיה, לא לנאשם בפלילים. תפקידנו להזכיר להם כי יש להם אחריות אישית לחורבן. צו על תנאי כנגד ביטול עילת הסבירות מעיד על הדחיפות! המחיר הכבד כבר ניכר בקרע בעם, וגם במערכת הבריאות".

סתיו נמר
הפגנות מול ביתו של שר הבריאות משה ארבל בפתח תקווה (צילום: ללא)

הפגנות מול ביתו של שר הבריאות ארבל בפתח תקווה

מתן וסרמן
הפגנות מול ביתו של שר המדע אופיר אקוניס (צילום: ללא)

הפגנות מול ביתו של שר המדע אופיר אקוניס

מתן וסרמן
מפגינים במבצע "ניגוד עניינים" צילום: אבשלום ששוני

מפגינים במבצע "ניגוד עניינים"

אבשלום ששוני
איילון צפון נחסם לתנועה על ידי המפגינים (צילום: ללא קרדיט)

איילון צפון נחסם לתנועה בשל הפגנות במקום

מתן וסרמן
כוחות המחאה לקראת מבצע "ניגוד עניינים" צילום: מטה המאבק

המחאה לקראת "מבצע ניגוד עניינים"

מתן וסרמן
המחאה מול ביתה של עידית סילמן צילום: רהב

המחאה מול ביתה של חברת הכנסת עידית סילמן

מתן וסרמן
מפגינים מול ביתו של השר אמיר אוחנה צילום: אבשלום ששוני

מפגינים מול ביתו של השר אמיר אוחנה

אבשלום ששוני
איילון צפון נחסם לתנועה צילום: ללא קרדיט

איילון צפון נחסם לתנועה

מתן וסרמן
כוחות המחאה ליד ביתו של שר הביטחון יואב גלנט (צילום: מטה המאבק)

המפגינים ליד ביתו של שר הביטחון יואב גלנט

מתן וסרמן

כוח קפלן: "הממשלה מאיימת לרסק את שלטון החוק"

כוח קפלן לקראת ״מבצע ניגוד עניינים״: "ראש ממשלה שנמצא בניגוד עניינים מול מערכת המשפט מנסה לדרוס אותה באמצעות חברי וחברות הכנסת של הליכוד וקואליציית השנאה שלו. האיומים שלו על מערכת המשפט לא מפחידים אותנו, נעמוד כחומה בצורה למול האיומים ונגן על השופטים ושומרי הסף. מדינת ישראל נמצאת בימים דרמטיים בהם ממשלה מאיימת לרסק את שלטון החוק - מולם יתייצבו מיליונים להגן על ישראל הדמוקרטית".

מתן וסרמן