במהלך הדיון תקף יו"ר הוועדה את מדיניות הממשלה בנושא: "אין ראיות לכך שאפילו 50% מההנחה עוברת למחיר הסופי, ונראה שמי שמרוויח כרגע הם אך ורק היבואנים", אמר ח"כ מילביצקי, שהבהיר כי סיוע מסוג זה צריך להיות מופנה לרכבים שבאפשרות כלל הציבור לרכוש – לא רק למי שיכול להרשות לעצמו רכב שעולה יותר מ-200 אלף שקלים. הוא דרש ממשרד האוצר להציג מספרים מדויקים על גלגול ההטבה לצרכן לפני שתינתן הנחה נוספת בהיקף של כרבע מיליארד שקל.
חברי הוועדה ביקרו את הממשלה על היעדר מדיניות מסודרת לשנים הבאות, ועל כך שגם השנה – כמו בשנה הקודמת – הדיון בהארכת ההטבה מתקיים סמוך למועד פקיעתה. נציגי השוק התריעו מפני "אי ודאות קשה", גם בציי רכב, בשל דחיית קבלת ההחלטות לרגע האחרון, וביקשו מתווה יציב לטווח ארוך.