תחילה, הבהיר כי הוא מודאג ותיאר: "יש פה פגיעה באינטימיות של היחסים". לדבריו, "ממשל טראמפ רואה בישראל שותף לניהול המלחמה נגד איראן, אבל לא רואה בה שותף ליציאה מהמלחמה הזאת ולהסכם. ויותר מזה, הוא רואה בישראל גורם שמנסה לחבל בהסכם הזה".
הוא התייחס למלחמה בצפון, וטען שישראל לא רוצה להגיע למצב שבו ארה"ב תנסה לכפות עליה נסיגה מדרום לבנון. לדבריו, "אנחנו צריכים ליזום, חלק מזה הוא גם לשכנע את ארצות הברית שמה שמעניין אותנו הוא הביטחון הלאומי שלנו ולא טרפוד ההסכם". לכן הוא סבור כי על ישראל להאיץ את המגעים עם ממשלת לבנון: "כך כל היערכות מחדש, ישראל תהיה חלק מהבנות עם ממשלת לבנון ולא חלק מתכתיב איראני במשא ומתן עם ארצות הברית. זה מה שאנחנו צריכים לחתור אליו".