הכנסת אישרה את הרפורמה של ניר ברקת: "זהו עוד צעד היסטורי"

לוגו מעריב צילום: מעריב אונליין
עקבו אחרינו
ניר ברקת
ניר ברקת | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ועדת הכלכלה של הכנסת אישרה לפני זמן קצר לקראת קריאה שניה ושלישית, את רפורמת "מה שטוב לארה"ב – טוב לישראל". לטענת המציעים, המסלול חדש יאפשר ייבוא, ייצור ושיווק של מגוון רחב של מוצרים בהתאם לרגולציה האמריקאית. שר הכלכלה והתעשייה ח"כ ניר ברקת: "מה שטוב לארצות הברית - טוב לישראל. החוק שהוועדה אישרה ויעלה להצבעה במליאה מהווה המשך ישיר להצלחה של רפורמת 'מה שטוב לאירופה - טוב לישראל'. זהו עוד צעד היסטורי שיגביר את התחרות ויפתח את השוק הישראלי לייבוא איכותי, מגוון ובטוח. המהלך הזה לא רק יקדם את הסחר עם שותפתנו הגדולה ארצות הברית, אלא יביא בשורה ישירה לכיס של כל אזרח: יותר תחרות ויותר כוח לצרכן הישראלי".

תגיות:
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף