עוד אמר: "אם צריך את מנסור עבאס בקואליציה, יהיה את מנסור עבאס בקואליציה. כל השותפים האפשריים של הממשלה יודעים שהוא היה שותף ראוי שאפשר היה לעבוד איתו. גם אני הייתי בממשלה הזאת, היה אפשר לעבוד איתו בקלות וכנראה שהוא הפתרון. מה שבאמת חשוב הוא שאף לא אחת מהמפלגות שאחראיות על מחדל השבעה באוקטובר, על המלחמה ללא סוף, על הסבל וההידרדרות במעמדה של מדינת ישראל, שאף לא אחת מהן תהיה בקואליציה. הן לא צריכות להיות בממשלה הבאה, לא המשתמטים, לא המושחתים ולא הלאומנים הקיצוניים".
יו"ר הדמוקרטים תקף בריאיון בחריפות את מפלגת הציונות הדתית ואת העומדים בראשה: "זו לא מפלגה שמייצגת את הציבור הציוני דתי בישראל, זו מפלגה קיצונית עם תפיסת עולם אלימה, משיחית וקנאית. זה ממש לא מאפיין את הציבור הציוני-דתי במדינת ישראל ולכן צריך לבחור קואליציה של מפלגות ציוניות, גם עם תמיכה של מנסור עבאס כדי לתקן את הנזק שהממשלה הזאת עשתה".