"זו פעם ראשונה שעברתי ניתוח. זה היה מאוד מאוד מלחיץ, בכל זאת ניתוח בגב, זה לא דבר שקורה כל יום. ותמיד יש הרבה חשש כי בכל זאת מדובר בגב. אני זוכר ממש את הרגעים האחרונים האלה לפני שאני נרדם ונותנים לי את ההרדמה, ואני זוכר שהייתי בתפילה אדירה. הודיתי לאלוהים, למשפחה שלי, ליעלי, לילדים. ברגעים האלה אתה צריך ממש לוותר, לשחרר, למסור את הדבר הזה ליקום, לאלוהים. להגיד יהיה בסדר, אני מאמין שהכל יהיה לטובה. צלחתי לראות במקום הזה של החיבור לאמונה, וזה עזר לי".