משרד החוץ האיראני מסר כי "לא קיימנו כל פגישה עם מנכ"ל הסוכנות הבין־לאומית לאנרגיה אטומית בשווייץ, ואין כל תוכנית לביצוע ביקור פיקוח במתקני הגרעין שלנו".
משרד החוץ האיראני מסר כי "לא קיימנו כל פגישה עם מנכ"ל הסוכנות הבין־לאומית לאנרגיה אטומית בשווייץ, ואין כל תוכנית לביצוע ביקור פיקוח במתקני הגרעין שלנו".