היום (שלישי) בשעה זו נפתחה ועידת מרכז השלטון המקומי MUNI EXPO 2026 במעמד ראשי מדינות, שרי הממשלה, ראשי רשויות מכל רחבי הארץ, שגרירים, בכירי מערכת הביטחון והמגזר העסקי.
עידית סילמן, השרה להגנת הסביבה מסרה: "בזמן הקרוב אביא לממשלה, יחד עם שר האוצר וראש הממשלה את הקמת רשות הפסולת של ישראל ומיד אחריה נייצר את תזכיר החוק. זוהי קפיצת מדרגה של מדינת ישראל ברמה הלאומית והרשות תהיה האחות של "רשת המים" ו"רשות החשמל", תנהל את המשק הזה, תייצר כלכלה מעגלית ולא נצטרך להעביר כל דבר בחקיקה. השלטון המקומי והאזורי הוא קהל יעד אסטרטגי של המשרד להגנת הסביבה והוא עמוד השדרה הנאמן של מדינת ישראל ומחובתנו לתת לו גב. הוא יהיה שותף מלא לקבלת ההחלטות של הרשות".