“אנחנו עשרים וחמש שנים וחצי ביחד, הכרנו בבליינד דייט", שיתף דרוקר. "מי ששידכה בינינו אמרה לי, יש מישהי מדהימה, אבל היא טורפת גברים. קבענו, וזה היה ממש אהבה ממבט ראשון, כמו בסרטים. כשראיתי אותה ירד לי הדם מהפנים, אחרי חמש דקות הייתי מאוהב". דרוקר הוסיף ואמר כי התחושות לא מיד היו הדדיות, וכי הקשר לא התפתח באותו קצב משני הצדדים: "זה לא היה הדדי, ענת עדיין לא בטוחה".
בהמשך, תיאר דרוקר את הדילמה שחווה בתחילת הקשר כי חשש לאבד אותה: "הקשר בינינו התחיל להתפתח ואני אחרי חמש דקות הייתי מאוהב. אבל אמרתי לעצמי, דרוקר, זאת טורפת גברים, אם אתה תגיד לה שאתה אוהב אותה זה הסוף שלך. גם אם זה עומד לך פה ואתה צריך לנשוך את השפתיים, אתה לא אומר לה שאתה אוהב אותה. זה הסוף שלך עם האישה הזו, בשנייה היא לא רוצה אותך".
על המצב כיום, שיתף כי "היא סופה, אני הפסקתי לריב איתה. פעם היינו רבים, ריבים קשים מאוד, אני פשוט נכנעתי והפסקתי. אולפתי". בהמשך התייחס גם לארבעת הילדים שלהם, ואמר שהילד הרביעי נולד ממשבר: "היא מאוד רצתה, אני הרבה פחות, הייתי פשוט גמור, מפורק אמרתי שלוש זה תו התקן של זוגות נורמליים. היא אמרה 'או שזה אתה או מישהו אחר יעשה לי את הרביעי', ונכנעתי. העסקה הכי טובה שעשיתי".