"בינינו, אני אומר לך שבשעה 16:00, איך שלא תיסע, גם בלי שיירות כאלה - הכבישים פקוקים. אני היום נסעתי בכבישים האלה, במקרה, גם בשעות האלה, מחדרה למרכז. מרחק של 45 קילומטר ארך לי שעה ומשהו. אני מניח שהציבור הרחב יודע, הוא שמע כבר כמה ימים, התקשורת מפמפמת את זה. מי שלא צריך לנסוע - לא ייסע על הכבישים האלה, ומי שצריך לצאת מהעבודה מוקדם - יצא מוקדם מהעבודה. וכך נקבל, בוא נאמר, שלושת רבעי מהנסועה הזאת תהיה נסועה של אותם מוחים שיפגינו עם כלי הרכב".
"יותר ויותר התאמות וסגירות איתם, אבל אתה יודע, אנחנו מוכנים לכל תרחיש שלא יתרחש. כך שאם פתאום מישהו יחליט שהוא בכל זאת רוצה לסגור צומת או משהו כזה - אנחנו נהיה שם".