הרמטכ״ל, רב-אלוף אייל זמיר, קיים אתמול מפגש עם רבנים מעולם הישיבות הציוני-דתי. במפגש נכחו סגן הרמטכ״ל, אלוף תמיר ידעי; מפקד זרוע היבשה, אלוף נדב לוטן; הפרקליט הצבאי הראשי, אלוף איתי אופיר; הרב הצבאי הראשי, תת-אלוף הרב אייל קרים ורח״ט תומכ״א, תת-אלוף שי טייב.
בפתח המפגש הביע הרמטכ״ל הערכה עמוקה על פועלן המתמשך של הישיבות והמכינות בחינוך ובעידוד הגיוס לשירות משמעותי בכלל ולשירות קרבי בפרט.
הרמטכ״ל ציין את התרומה המכרעת ואת ההקרבה הגדולה של תלמידי הישיבות והמכינות לצה״ל לאורך השנים, וביתר שאת בתקופת המלחמה, בעומדם יחד עם אוכלוסיות נוספות בשורות הראשונות של לוחמי צבא העם.