מבקר המדינה היוצא מתניהו אנגלמן, התייחס הבוקר במהלך ועידת אקספו, למחדל שאיפשר את טבח ה-7.10: "אנחנו שלוש שנים אחרי האירוע ואין ועדת חקירה. החוק מאפשר לי לערוך ביקורת על כך. יש טיוטת דו״ח על המסיבה בנובה שאני לא יכול לפרסם. לא מגיע להורים לקבל תשובות?".