ברצועת עזה: צה"ל השמיד ארבע עמדות שיגור רקטות שהוקמו בזמן הפסקת האש | צפו

לוגו מעריב צילום: מעריב אונליין
עקבו אחרינו
השמדת עמדות שיגור בעזה יוני 2026 | צילום: דובר צה"ל

צה"ל תקף והשמיד במהלך הלילה (בין שני לשלישי) ארבע עמדות שיגור במספר מרחבים ברצועת עזה. עמדות השיגור שהושמדו, הוקמו על ידי ארגוני הטרור ברצועה בתקופה האחרונה, לאחר כניסת הפסקת האש לתוקף. עמדות השיגור היו מוכנות לשיגור לעבר כוחות צה"ל ואזרחי מדינת ישראל, ועל כן היוו איום מיידי. כוחות צה"ל בפיקוד הדרום פרוסים במרחב בהתאם להסכם וימשיכו לפעול להסרת כל איום מיידי.

תגיות:
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף