לאחר אותה לידה, היא שיתפה בקשיים ובפחדים שהיא חוותה בהריון: "ארבעה חודשים אחרי הלידה עדיין הייתי בחוסר ביטחון. המצב שלי ערער אותי ופגע לי בהנאה, ובשלב מסוים אמרתי: אולי אני כבר לא צריכה לעשות את זה?". דלומי הוסיפה כי "אני מפחדת שגם בהיריון הבא זה יקרה, כי מתנת האימהות היא כל כך גדולה - שאין פה שאלה, אני ארצה להיות בהיריון עוד פעם".
דלומי אכן עמדה במילתה: בקרוב היא ובעלה ירחיבו את התא המשפחתי, ויהפכו למשפחה מורחבת בת ארבע נפשות.