רוכב אופנוע כבן 50 נהרג מפגיעת רכב בכביש 20 סמוך למחלף השלום. חובשים ופראמדיקים של מד"א איתרו אותו ללא סימני חיים עם חבלה רב מערכתית ונאלצו לקבוע את מותו. פראמדיקים במד"א שמחה סימנדוייב, ידידיה ווגשל וחובשי מד"א רזיאל יוסופוביץ ונעם רז, סיפרו: "מדובר בתאונת דרכים מזעזעת בין רכב לאופנוע. האופנוע היה מרוסק בשול הכביש ובסמוך שכב רוכב האופנוע כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה, עם חבלה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות, הפציעה שלו הייתה מאוד קשה ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".