בזמן נאומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, צעקו מהקהל לעברו: "לך הבייתה". מיד אחר כך נשמעו קריאות רמות. הצעקה נשמעה מיד לאחר שנתניהו אמר: "היו שנים שבהם שמעתי את השיח שמעתי קצינים ותיקים פונים לחדשים ושואלים אותם, מישהו היה בהתקלות תחת אש? אבל בשנים האחרונות השאלות הללו כמעט ולא נשאלות, אתם הגעתם לבהד 1 מצוידים בניסיון מבצעי שרכשתם במלחמת התקומה. לפעמים זה ניסיון כואב. לפני שהגעתי הנה הייתי לוחם, ואיבדתי חבר יקר".