במהלך טיסה שגרתית של נשיא המדינה יצחק הרצוג במסוק צה"ל מוקדם יותר היום, נחת המסוק בבסיס חיל האוויר במרכז הארץ בעקבות פגיעת ציפורים. אין נפגעים ולא נגרם נזק. כחלק מנוהל שגרתי, צוות הטיסה הועבר למסוק אחר והמשיך בטיסתו - כך נמסר. עוד צוין כי המסוק הועבר להמשך טיפול של הצוותים הטכניים בחיל האוויר במטרה להשיבו לפעילות רציפה בהקדם, והאירוע מתוחקר. הנשיא היה בדרכו לביקור שבעה בכרם מהר"ל, אחרי הטקס של צוק איתן בהר הרצל. הציפור פגעה במסוק, הם לא הרגישו את זה - אך נחתו נחיתת חירום בפלמחים. משם, החליפו מסוק ויצאו לכרם מהר"ל.