לאחר החתימה על ההסכם בין ישראל ולבנון, ועל פי הדיווחים, כוחות צה"ל צפויים לסגת מהשטח שבין "הקו הכחול, ומדרום לנהר הליטני. עוד על פי ההסכם, צה"ל ישמור על חופש הפעולה הצבאית בתוך "רצועת הביטחון".
לאחר החתימה על ההסכם בין ישראל ולבנון, ועל פי הדיווחים, כוחות צה"ל צפויים לסגת מהשטח שבין "הקו הכחול, ומדרום לנהר הליטני. עוד על פי ההסכם, צה"ל ישמור על חופש הפעולה הצבאית בתוך "רצועת הביטחון".