חבר הפרלמנט מטעם ארגון הטרור חיזבאללה, חסן פדלאללה, אמר בריאיון לערוץ אל-מיאדין, כי השלטון בלבנון לא יוכל לכפות את יישום ההסכם שנחתם בוושינגטון, אלא אם חותר להגיע למלחמת אזרחים בתמיכה אמריקנית. פדלאללה האשים כי מה שאירוע בוושינגטון הוא ניסיון לטרפד את מסלול המשא ומתן בחסות פקיסטן: "מבלי חיזבאללה, שום דבר לא יעבור".