על פי AFP וסוכנות הידיעות הלאומית של לבנון (NNA), מאות מתומכי הארגון רכבו על אופנועים וקטנועים ברחבי העיר. ההמונים יצאו ממעוז חיזבאללה בדאחייה, הפרברים הדרומיים של ביירות, בדרכם למרכז הבירה. הם קראו סיסמאות בגנות מה שהוגדר על ידם כ"הסכם המסגרת", וחסמו את הכביש הישן המוביל לנמל התעופה הבינלאומי של ביירות באמצעות צמיגים בוערים.
AFP דיווחו כי צבא לבנון נאלץ להקים מחסומים זמניים לאורך מספר רחובות מרכזיים בבירה. בתיעודים שהופצו בכלי התקשורת המקומיים וברשתות החברתיות, ניתן לראות את חיילי צבא לבנון מתעמתים עם המפגינים, מפזרים את תומכי חיזבאללה ופותחים מחדש את הצירים המרכזיים שנחסמו, כולל הדרך לנמל התעופה. חלק מהמפגינים אף התגודדו סמוך לקריית הממשלה וחסמו ציר תנועה ראשי באזור.
בהודעה שפרסם לתקשורת ושולבה בידיעה, צוטט קבלאן בהרחבה: "מה שהוסכם עליו בין הרשות הלבנונית הנוכחית לבין ישראל תחת חסות אמריקנית זדונית, הוא האסון הלאומי הגרוע ביותר שלבנון חוותה אי פעם, ואין לו שום לגיטימציה לחלוטין". לדבריו, "הרשות הנוכחית מייצגת במסגרת זו את עצמה בלבד, ולא את לבנון".
קבלאן המשיך להזהיר מפני ההשלכות של יישום ההסכם בשטח והבהיר: "הדבר המסוכן הוא שהמסגרת הזו מעניקה לצבא הציוני שליטה בפועל על עבודת צבא לבנון ועל האדמה הלבנונית, כמו גם הכרה מרומזת בסמכותו של הצבא הציוני על השטחים שהוא כובש". הוא הוסיף בחריפות כי "מה שקורה מאחורי הקלעים בוושינגטון הוא קטסטרופה מעבר לכל הקטסטרופות, ואנחנו לא נסכים ליישומה בשטח".