מזכ”ל חיזבאללה: "הסכם המסגרת בוושינגטון הוא השפלה, חרפה וויתור על הריבונות. הסכם המסגרת הוא חסר כל תוקף, ויש ליישם את סעיפי מזכר ההבנות בין איראן לארצות הברית. אנו אומרים לשלטון בלבנון: הגיע הזמן שתחזרו בכם מהטעויות שלכם, שמחריבות את לבנון".
מזכ”ל חיזבאללה: "הסכם המסגרת בוושינגטון הוא השפלה, חרפה וויתור על הריבונות. הסכם המסגרת הוא חסר כל תוקף, ויש ליישם את סעיפי מזכר ההבנות בין איראן לארצות הברית. אנו אומרים לשלטון בלבנון: הגיע הזמן שתחזרו בכם מהטעויות שלכם, שמחריבות את לבנון".