לכל מי שהתבאס מהתוצאה, כמוני, יש לי כמה מילות עידוד
אז תודה לכל מי שליווה אותי בטור הזה לאורך כל העונה. היה לי הכי כיף בעולם, גם כשהעונה עצמה לא תמיד סיפקה את הסחורה. תודה על כל התגובות, האהבה, הוויכוחים וגם הביקורת. נתראה בעונה הבאה.
אז תודה לכל מי שליווה אותי בטור הזה לאורך כל העונה. היה לי הכי כיף בעולם, גם כשהעונה עצמה לא תמיד סיפקה את הסחורה. תודה על כל התגובות, האהבה, הוויכוחים וגם הביקורת. נתראה בעונה הבאה.