"בפסק דין דרעי-פנחסי בשנות ה-90 קבע בית המשפט העליון שההחלטה להגיש כתב אישום נגד שר או סגן שר מחייב את ראש הממשלה להזיז את השר מתפקידו. כרגע היא לא רלוונטית באופן ישיר לעניינו. בחוק יסוד הממשלה, שעודכן בעקבות לקח פרשת דרעי-פנחסי, נקבע שהמצב לגבי ראש ממשלה מכהן הוא שונה. כשראש ממשלה מכהן נאלץ להתפטר בגלל שהוגש נגדו כתב אישום - כל הממשלה נאלצת להתפטר יחד איתו".
"אני נוטה להסכים. לגרום לכך שראש ממשלה יתפטר כשאין פסק משפטי חלוט נגדו הוא מהלך שלא קביל משפטית. אני לא רואה סעיף משפטי סביר שיוכל לחייב את ראש הממשלה המכהן להתפטר".