תקרית מביכה ומזעזעת אירעה בימים האחרונים בסינגפור, כשאישה בשנות ה-20 לחייה בשם ורה לין, שיתפה בחשבון הפייסבוק שלה תיעוד של גבר שנוגע בעצמו בזמן ניסה באוטובוס, כשבסביבה ילדות קטנות, כך לדבריה.

היא כתבה: "לא ידעתי מה עושים במצב שכזה. פשוט שמתי אוזניות ותיעדתי את המעשים שלו". לאחר שחשפה ברשת החברתית פייסבוק, כי הצליחה לתפוס את האיש בשעת מעשה, גולש אחד כתב לה כי גם הוא היה נוכח באותם רגעים באותו האוטובוס.

נתפס על חם מבצע מעשה מגונה באוטובוס (צילום: מתוך פייסבוק)
נתפס על חם מבצע מעשה מגונה באוטובוס (צילום: מתוך פייסבוק)

רשת AsiaOne דיווחה כי משתמשת הפייסבוק שיתפה את תמונותיו של הגבר וטענה כי הוא "הביט על ילדה שישנה באחד המושבים המקבילים". המתעדת כתבה כי הגישה מאז תלונה במשטרה, וזאת לאחר שנמלטה מהנסיעה המחליאה. "זו הפעם הראשונה שנתקלתי בדבר כזה וברחתי משם במהירות כדי להזעיק את המשטרה, וזאת למרות שאמרו לי שישנם רבים שנתפסו בזמן אוננות כשבהו בנשים בתחבורה הציבורית".

היא הוסיפה: "בזמן שהחוקר הקשיב לעדות שלי, הוא הבין שאני מפוחדת ולא האשים אותי על שהגבתי כך. אם נקלעתם למצב דומה, הודיעו לנהג האוטובוס. הוא ינעל את דלתות האוטובוס עד ששוטר יגיע למקום". במידה והפושע ייתפס, חוק העונשין של סינגפור צופה לו עד שלושה חודשי מאסר וקנס כספי בגין מעשים מגונים במקום ציבורי.