ייתכן וכולנו עשינו לעצמנו "חיים קשים" יותר בכך שזרקנו את ה"צ'ופצ'יק" הזה שבבקבוק השמן. בוודאי מצאתם את עצמכם במטבח פעם, בדיוק בדרך לטגן דבר מאכל, ונשפך לכם קצת יותר מדי שמן למחבת. מבאס, נכון? ובכן, מסתבר שיש פתרון לבעיה זו - והוא נמצא בכל בקבוק שמן שאתם קונים.

רובנו היינו בטוחים עד היום שהלשונית שנמצאת מתחת לפקק של בקבוק השמן, שם כדי להבטיח שהנוזל לא ידלוף עד הפתיחה, וכדי להוכיח שלא ישתמשו במוצר לפני שהוא יגיע למטבח שלנו. עם זאת, מתברר שהוא שימושי במיוחד אז אולי הגיע הזמן להשתמש בו במקום לזרוק. בסרטון שהועלה לרשתות החברתיות, יוצר התוכן הציג כיצר הוא פותח את בקבוק השמן, אוחז ב"גומייה" המחוברת ללשונית ומסיר אותה. במקום להשליך את פיסת הפלסטיק הזו לפח האשפה, זה מה שהוא עשה:

הוא הפך את הלשונית והחזיר אותה בחזרה אל תוך בקבוק השמן - מה שסייע לו לשלוט על כמות הנוזל שנמזגת. הוא תיעד את הטריק וגולשים רבים התלהבו מהרעיון ולא הבינו איך לא עלו על כך עד היום. "זה סופר שימושי! איך לא סיפרו לנו?", כתב גולש אחד. שני הגיב: "וואו, אף פעם לא ידעתי". שלישי הוסיף: "חבל שהיצרן לא מסביר לצרכן כיצד להשתמש במוצר שלהם". אחד התלוצץ: "חצי מהבעיות שלנו בחיים כבר נפתרו, אנחנו פשוט לא יודעים שהן נפתרו".