תיעוד של תקרית חריגה שהתרחשה בהודו, הציג אישה אלמונית הנראית בשנות ה-20 לחייה כשהיא אוחזת באשכול בננות ומנופפת בו מול פניו של פיל שרק רצה לאכול. לפי הצילומים, נראה שהביקור לא הסתיים כראוי. מי אשם? אתם תחליטו.

הצעירה תועדה כשהיא מרחיקה את אשכול הבננות מפיו של הפיל לאחר שהתקרב, צעד שגרם לתגובתה של החיה הגדולה. תוך 14 שניות, הפיל הפך מסקרן לתוקפני, כשהניף את האישה באמצעות החטים שלו והשליך אותה לאחור. "אי אפשר לרמות פיל למרות שהוא מאולף", צייצה סוזנטה ננדה, עובדת בשירות היערות ההודי, בפוסט ביום חמישי האחרון. "אלו החיות האינטליגנטיות ביותר בשבי".

חלק מגולשי הרשתות החברתיות נותרו מודאגים ממצבה של האישה, בעוד שאחרים גינו אותה על היותה "טיפשה". גולש אחד כתב: "מקווה שהיא שרדה את התקיפה". שני הגיב: "מפחיד. אך לעולם אל תזלזל ביצור כלשהו ותחדור למרחב האישי שלו". אחר נזף: "זה בטח כאב. טיפשה". גולש נוסף כתב: "זה הגיע לה".

התגרתה בפיל והותקפה על ידו (צילום: צילום מתוך טוויטר)
התגרתה בפיל והותקפה על ידו (צילום: צילום מתוך טוויטר)

פילים הם יצורים אינטליגנטיים להפליא, שכן צילומים ויראליים הציגו כיצד הם מקלפים בננות באמצעות החדק ומבצעים פעולות נוספות, אך גם היו כמה שזרעו הרס כשבעבר דווחו מקרים על פילים שרמסו כפרים ובני אדם למוות.