יועצת היגיינה המייעצת באופן קבוע בכל הקשור לניקיון, טענה כי ישנן שלוש סיבות שבגללן לא כדאי לכם ללכת לישון עם שיער רטוב. היא פנתה למדיה החברתית TikTok כדי לחשוף את הסיבות הללו, וביקשה מעוקביה להקפיד על ייבוש השיער לפני השינה.

המשפיענית, מאדאם סוויט, הצליחה להלחיץ מספר רב של גולשים שנחשפו לסרטון בו היא מסבירה מדוע עדיף לכם לא ללכת לישון לפני שייבשתם את השיער. לדבריה, סיבה מספר 1 היא: "אתם עלולים לפתח זיהום פטרייתי בקרקפת שלכם, ובמידה ואתם סובלים מקשקשים - זה רק יחמיר את המצב".

כך אתם גורמים נזק לשיער (צילום: אינג'אימג')
כך אתם גורמים נזק לשיער (צילום: אינג'אימג')

הדבר כמובן עלול להביא אף לעובש ופטריות לפרוח גם על הכרית שלכם - וזהו לא בדיוק החומר ממנו עשויים חלומות מתוקים. כפי שמאדאם סוויט הסבירה: "סיבה מספר 2: אם אתם לא מכבסים את הכריות שאתם ישנים עליהן - הגיע הזמן שתתחילו לעשות זאת במידה ואתם נוטים לישון עם שיער רטוב. הכרית הפכה כבר לחממה לפטריות, ואם לא תכבסו אותה ותייבשו בשמש, אתם רק תתנו להן להתפשט ולצבור לחות נוספת". הסיבה השלישית והאחרונה, היא: "כשהשיער שלנו רטוב או לח, הוא נמצא במצב עדין ומוחלש, מה שאומר שאנו צריכים לטפל בו בעדינות רבה". לדבריה של המומחית, כשאתם הולכים לישון עם שיער רטוב, אתם גורמים לשבירתו ולקצוות מפוצלים.

רבים מעוקביה של מאדאם סוויט נותרו חלוקים בדעותיהם, מאחר וכמה טענו כי הם נוטים ללכת לישון עם שיער רטוב כבר שנים "ודבר לא קרה", אך אחרים הגיבו להם כי ככל הנראה הכר שלהם ממזמן הפך לחממת גידול למגוון זנים של פטריות ועובש. מנגד, היו כמה שהזדעזעו והחליטו לקחת את הטיפ לתשומת לבם.