חרושת שמועות מרחפת מעל ראשו של נשיא רוסיה, פוטין, והסובבים אותו מאז פלש לאוקראינה בשנה שעברה. השערות רבות הועלו לגבי מקום מגוריה של אהובתו, עליה נדרש להטיל סנקציות, וכעת פורסם כי נמנע ממנה להגיע לביתה שבשוויץ, ובמקום זאת היא נשלחה לסיביר.

לפי הדיווחים, אלינה קבאיבה בת ה-39, המכונה "המאהבת" של נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, נשלחה לסיביר לאחר שנמנע ממנה לטוס לשווייץ, שם, לפי שמועות, היא מתגוררת יחד עם ילדיה. לאחרונה דווח כי היא חותרת לקריירה פוליטית משלה בתוך הסצנות הכאוטיות מאחורי כסאו של פוטין במוסקבה.

ולדימיר פוטין ואלינה קבאיבה (צילום: רויטרס)
ולדימיר פוטין ואלינה קבאיבה (צילום: רויטרס)

לא ברור כמה זמן תשהה המתעמלת לשעבר בסיביר, אך לפי השמועות נטען כי היא ממתינה לתפקיד פוליטי מוביל, לכאורה, יושבת ראש הסאנט של המדינה למועצת הפדרציה, תפקיד רב עוצמה במשטרת רוסיה. בתפקיד זה מחזיקה כיום ולנטינה מטווינקו בת ה-74, הפקידה הבכירה ביותר של פוטין שצפויה לפרוש בקרוב.

בת זוגו של הנשיא צולמה בעיר אומסק שבסיביר כשהשתתפה בהענקת גביע בתחרות לספורטאים צעירים, לאחר שטסה לשם תחת אבטחה כבדה. לפי השמועות, פוטין וקבאיבה יצאו יחד מאז 2008, כשהנשיא עדיין היה נשוי לאשתו הראשונה, לודמילה פוטינה. שלוש שנים קודם לכן, הוא צולם מעניק למתעמלת פרס בקרמלין.

אלינה קבאיבה (צילום: רויטרס)
אלינה קבאיבה (צילום: רויטרס)

בעבר פורסם כי "המאהבת" ילדה את ילדיו של הנשיא בשווייץ ב-2015 ובמוסקבה ב-2019. פוטין מעולם לא הודה בקשר כלשהו עם בת ה-39, והתקשורת הממלכתית אוסרת כל אזכור על הקשר בין השניים.