עדנה טוויווי, אחות לשעבר מאנגליה, נולדה לפני תחילתה של מלחמת העולם השנייה וכיום היא בת 101. היא נשואה לדיוויד, גבר הצעיר ממנה ב-11 שנים ולאחרונה היא החליטה לחלוק עם אחרים את הטיפים שלה לחיים מאושרים.

"משפחה זה הכל, ודיוויד הוא עמוד התווך שלי. האהבה שיש בנינו שומרת על שנינו צעירים", אמרה טוויווי ל-NHS לנרקשייר. בת ה-101 הכירה את בעלה (בן ה-90 כיום) לפני 60 שנה, בזמן שהשניים השתתפו בשיעורי ריקוד סקוטי בלונדון - ומאז, השאר היסטוריה. בריאיון לרשת התקשורת הבריטית, היא סיפרה כי היא מקבלת טיפול יום יומי מצוות סוציאלי בסטונהאוס - שירותי בריאות ושירותים סוציאליים בדרום לנרקשייר המעניקים מגוון תעסוקות לקשישים ופועלים למניעת בדידותם.

"כל חיי עבדתי כאחות", אמרה טוויווי. "גם בזמן המלחמה עסקתי במתן סיוע לכל מי שנזקק לי, מבוגרים וילדים כאחד. כעת, אני זו שמקבלת תמיכה". נראה שחייה של בת ה-101 רק משתפרים עם הזמן, כשלאחרונה היא נסעה לסקנדינביה לשייט ומתכננת לטוס להולנד בחודש הבא. היא חיה את חייה באורח חיים עצמאי, וחגגה את יום הולדתה לאחרונה פעמיים - עם חבריה ובני משפחתה. 

טוויווי ודיוויד, בן זוגה הצעיר ממנה ב-11 שנים, סיכמו את הריאיון ל-NHS: "שמחת חיים היא מדבקת. שמרו על שמחת החיים שלכם ותמיד תהיו מאושרים".