גבר מסין, התארח בבית מלון בטיבט ב-21 באפריל, וכשהגיע, קיבל את חדרו ונכנס למיטה כדי לתפוס תנומה של שלוש שעות. באופן משונה וחריג, ריח רע וחריף הפריע לו במנוחתו ומאחר ולא ידע מהיכן הגיע, פנה לקבלה של בית המלון.

האיש, שזוהה רק כמר ג'אנג, שהה ב-Guzang Shuhua Inn, בית מלון פופולרי וצבעוני בטיבט, מחוז בסין, וזאת לאחר שקיבל מספר המלצות והתרשם מחוות דעת חיוביות ברשתות החברתיות, כך דיווח ה-BBC. לדבריו, קיבל ג'אנג את המפתחות לחדר האירוח אך צחנה עוררה את תשומת לבו והוא עזב את החדר. מאוחר יותר כשחזר לחדרו אחרי ארוחת הערב, הוא נתקל בסירחון עז ומזעזע בהרבה, ואז כבר ביקש מהקבלה לעבור לחדר אחר.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

מה שהתגלה מתחת למיטה בחדר בבית המלון היה מחריד (צילום: אינג'אימג')
מה שהתגלה מתחת למיטה בחדר בבית המלון היה מחריד (צילום: אינג'אימג')

בשלב מסוים, צוות המלון הפנה אותו לחדר אחר ומבדיקה שנעשתה - איתרו עובדי משק הבית גופת אדם מתחת למיטה. לא ברור באיזה מצב הייתה הגוויה כשאותרה וכמה זמן היא הייתה מונחת שם. המשטרה המקומית הוזעקה לבית המלון והחוקרים אספו דגימות DNA, כך דיווחו ה-BBC. לג'אנג המפוחד - שחשש מאחר ונקלע ככל הנראה לזירת רצח מבלי שעשה דבר - נאמר שלא להיות מודאג מאחר והחשוד במעשה כבר נעצר ברכבת לכיוון העיר לנזו.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

אורח המלון סיפר לתקשורת המקומית כי החליט לחשוף את התקרית מכיוון שבית המלון הכחיש בתחילה את העניין כולו. בנוסף, הוא בחר לפרסם חוות דעת משלו באינטרנט, אשר הפכה לוויראלית במיוחד ברשתות החברתיות. "אני מפוחד ועדיין מתקשה לישון בלילות", אמר ל-Shangyou News ביום ראשון.