בהצהרה קצרה באתר הרשמי Find Madeleine Campaign, קייט וג'רי מקאן, הוריה של מדלן שנעלמה כשהייתה בת ארבע בלבד, כתבו: "היום מלאו 16 שנים לחטיפתה של מדלן. היא עדיין חסרה לנו ואנו מאוד מתגעגעים. קשה לתאר במילים את מה שאנו מרגישים. חקירת המשטרה נמשכת ואנו ממתינים לקצה חוט. תודה לכולם על התמיכה, זה עוזר לנו מאוד".

בני הזוג, מאוטלי, לסטרשייר, ציטטו גם את מילות השיר " The Contradiction", שנכתב על ידי קלייר פולארד, ולדבריהם מהדהד כעת כשהם מציינים את יום היעלמותה. "ההעדרות סותרת את עצמה, החיסרון מציף ואני מפספס. אני לא יכול לשמור עלייך ובכל זאת אני כן, בבקשה תני לי להחזיק אותך ובמקום שאת נמצאת עכשיו, תחזיקי גם את אותי".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

הוריה של מדלן מקאן (צילום: רויטרס)
הוריה של מדלן מקאן (צילום: רויטרס)

מדלן הייתה בת ארבע בלבד כשנעלמה מדירת הנופש בפראיה דה לוז, פורטוגל, ב-3 במאי 2007. הצהרתם של הוריה מגיעה כשבועיים לאחר שבית המשפט בגרמניה החליט שלא לדון בתיק עבירות מין נגד אדם שנחשד בפרשת היעלמותה של מקאן.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

התובעים האשימו בחודש אוקטובר האחרון את החשוד כריסטיאן ברוקנר, במספר מקרים נפרדים הכוללים עבירות מין שבוצעו, לכאורה, על ידו בפורטוגל בין השנים 2000 ל-2017. ברוקנר, שלפי הדיווחים הכחיש כל מעורבות בהיעלמותה של מקאן, זוהה כחשוד ברצח בפרשה בעניינה על ידי גורמים מפורטוגל ביוני 2020.