אנגליה: ארבע מתוך שש אחיות, הרו בצירוף מקרים בו זמנית, כששתיים מהן צפויות ללדת באותו החודש. הן סיפרו: "הכפלנו את כמות הנכדים תוך שנה - מארבעה לשמונה!".

קיילי סטיוארט בת ה-29 ואחותה ג'יי גודווילי בת ה-35, אמורות ללדת כל אחת את בנה החודש (מאי). הלידה הראשונה של סטיוארט והשנייה של גודווילי. שתי אחיותיהן האחרות, קרי-אן תומסון בת ה-41 ואיימי גודווילי בת ה-24, נמצאות בשבוע מוקדם יותר להריונן, כאשר הן צפויות ללדת האחת בחודש אוגוסט והשנייה באוקטובר.

"אנחנו כולנו עדיין בהלם", אמרה קיילי בת ה-29 בריאיון לחדשות סאות' ווסט על צירוף המקרים. "יהיו להוריי עוד ארבעה נכדים תוך שנה - זה מדהים". האם לעתיד ידעה שאחותה, ג'יי, ניסתה להרות אך הופתעה למדי כשסיפרה לה בשיחת וידאו שהיא בהריון. "אמרתי לה 'אין סיכוי! גם אני!' ", נזכרה קיילי בשיחת הטלפון. כמה שבועות לאחר מכן, שאר האחיות סיפרו לבני משפחתן על ההריונות, כאשר הן לבשו חולצת טריקו תואמת, ובהמשך אף ערכו מסיבת גילוי מגדר משותפת.

כעת, ארבע האחיות מתגוררות במרחק של חמש דקות זו מזו, ומתבדחות שצירוף המקרים הזה יהיה "טוב למעון". לארבע יש עוד שתי אחיות נוספות, קים (27) וג'ודי (21) גודווילי - אך הן לא בהריון. כעת, הן צופות שהחגים המשפחתיים יהיו עמוסים ב-22 נפשות יחד עם התינוקות שיוולדו בעתיד. "המשפחה התרגשה לגלות על ההריונות", סיכמה קרי-אן בריאיון ל-SWNS. "כל הילדים יהיו יחד באותה הכיתה ואני בטוחה שהם יהיו חברים טובים".