צוות עובדים משדה תעופה באינדונזיה, מצאו את גופתה של אישה - שנעדרה במשך מספר ימים - בתחתית פיר המעליות שבשדה. לא ברור כיצד אירוע מסוג זה קרה, אך המשטרה חוקרת כעת את ליקויי הבטיחות במקום.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

איזיה סינטה דיואי בת ה-38, נכנסה למעלית בנמל התעופה קואלנאמו במדן, צפון אינדונזיה, ב-24 באפריל, שם לפי הדיווחים, יצאה "מהדלת הלא נכונה וצנחה אל מותה", כך לפי רשת CNN. מצלמות במעגל סגור תיעדו את הרגעים האחרונים של דיואי, רגע לפני נפילתה הקטלנית לפיר המעלית.

בתיעוד, נראית בת ה-38 נכנסת למעלית במטרה לעלות לקומה השנייה. בהמשך, היא לחצה על אחד הכפתורים והתעסקה בטלפון הנייד שלה. נראה שהדלתות שמאחוריה נפתחו אך היא אינה שמה לב ולחצה שוב על אחד הכפתורים. תוך שהיא פונה לדלת דרכה היא נכנסה וכשעיניה מביטות במסך מכשיר הנייד, נפתחו דלתות המעלית ודיואי, שצעדה החוצה, צנחה ישירות מטה לפיר.

משפחתה של האישה פנתה אל צוות שדה התעופה לאחר שהקשר עימה נותק ולא הצליחה לאתר אותה בטרמינל. שניות לפני מותה, כך על פי הדיווחים, התקשרה דיואי לאחייניתה כדי לומר לה שהיא לכודה במעלית. אחיה, ראג'ה חסיבואן, האשים את חברת הבטיחות של המעליות, ואמר: "זהו שדה תעופה בינלאומי. איך אפשר לנהל כך תקן בטיחות?", הוא הוסיף: "תגובת צוות שדה התעופה הייתה מאוד לא מספקת. אנחנו דורשים תשובות".

כעת, המשטרה חוקרת את המקרה, ובנוסף נחקרו גם 12 עדים, שוטרים ואנשי ביטחון, כולם עובדי שדה התעופה.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>