אנה פארה ואחיה למחצה, דניאל פארה, שניהם מספרד, גדלו בנפרד אך נפגשו כשאנה הייתה בת 20 - ומאז הם בלתי נפרדים. אביהם נטש את אנה כשהייתה ילדה ועזב עם אישה אחרת, עימה הביא ילדים נוספים וביניהם דניאל - בן זוגה כיום. האחים ידעו זה על קיומו של זו, ואיתרו האחד את השנייה ברשתות החברתיות.

האחות סיפרה: "אימא שלי אמרה לי כל השנים שאבי עזב אותנו כדי להקים משפחה עם אישה אחרת ושיש לו עוד ילד". דניאל הוסיף: "לי אמרו שכנראה שיש לי אחים נוספים אבל אבא שלי אף פעם לא סיפר לי שיש לי אחות. הבנתי שאם הוא לא סיפר לי בעצמו, כנראה שהוא לא רצה לדבר על העבר".

אנה איתרה את אחיה למחצה בפייסבוק, ובסופו של דבר הם נפגשו והחלו להימשך האחד אל השנייה. "לא רצינו לקבל את זה, היה קשה להודות ברגשות, אבל אחרי שהתחלנו להתקרב, כבר לא הצלחנו להתרחק זה מזו", סיפרה. הם החלו לבלות יחד מבלי להסתיר שיש ביניהם מערכת יחסים רומנטית, יצאו יחד לטיול בלונדון ומאז, החליטו להכריז על עצמם כבני זוג.

הם נתקלו בלא מעט ביקורת ובתגובות שליליות בנוגע למערכת היחסים המשונה ביניהם. "כתבו לנו שאנחנו עומדים להישרף בגיהנום", סיפר דניאל. אך הגולשים כלל לא הטרידו את בני הזוג, שהביאו לעולם שני ילדים בריאים לחלוטין מאז, בני חמש ושלוש כיום - וזאת למרות הסיכון הגבוה להיוולד עם מחלות רציסיביות מאחר והוריהם קשורים גנטית.

למרות שגילוי עריות אינו נחשב לעבירה על החוק בספרד, החוק האזרחי הספרדי אוסר נישואין בין קרובי משפחה מדרגה ראשונה, אך בני הזוג נלחמים כעת על האפשרות להינשא בארצם. "הגיע הזמן להתקדם ולא לדבוק במסורתיות", אמרה אנה. "גם הומוסקסואלים לא הורשו להתחתן וכיום הם יכולים. אנחנו אוהבים אחד את השנייה וזה כל מה שצריך. אנחנו לא פוגעים באף אחד", סיכמה.