שריל בק, הייתה חברה במשך שנים בכת השטן, ולאחרונה היא טענה כי ראתה "את כסאו של אלוהים" לאחר שמתה מוות קליני בעקבות התקף לב - פרט ששינה את חייה מקצה לקצה. היא חשפה כיצד מצאה עצמה בבית החולים במהלך תקופה של בעיות בריאותיות, וכי לפתע הפסיקה לנשום וליבה חדל מלפעום. "ראיתי את עצמי לפתע והבנתי שאני מתה", תיארה.

היא הסבירה כיצד החוויה החוץ-גופית שעברה הייתה כה מציאותית: "ראיתי אנשים משתגעים והבחנתי לפתע בבני המת, סמואל. הסתכלתי למעלה והבן שלי עמד מולי. היינו עטופים בגלובוס של אור בהיר לבן, כלואים יחד". לדבריה של בק, המפגש עם בנה הוביל עד מהרה לחוויה נוספת: "הסתכלתי ימינה וראיתי שער שנפתח מרחוק, כמו חלון כחול. לפתע ראיתי את רגליו של אלוהים, הוא נעל סנדלים", אמרה.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

היא המשיכה: "הוא היה מוקף באנשים שהתפללו ושרו לרגליו, ראיתי המון צבעים, כשאלה היו למעשה מיליוני אנשים גבוהים בגלימות והרצפה כאילו נעה". למרות שבק לא ראתה את פניו של אלוהים במהלך ביקורה בגן עדן, היא "הרגישה את נוכחותו" רגע לפני שנזרקה החוצה וחזרה לארץ החיים.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

חשפה את החוויה החוץ-גופית בגן עדן (צילום: אינג'אימג')
חשפה את החוויה החוץ-גופית בגן עדן (צילום: אינג'אימג')

לפני שחזרה אל גופה, טענה האישה שבנה אמר לה שיש לה "הרבה עבודה לעשות על פני כדור הארץ". היא המשיכה: "הפכתי לכדור של אור, ובום, חזרתי לתוך הגוף שלי. לא היה צורך להחיות אותי, אבל הרגשתי כאב והבנתי שחוויתי התקף לב. זו הייתה חוויה מרפאת כל כך", סיכמה בק.