מי מאתנו לא אוהב הצעות נישואין? חלקן מקוריות במיוחד ורובן גורמות לנו להזיל דמעה. אך אחת מההצעות שהועלו לאחרונה לרשת, הצליחה למשוך את תשומת לבם של לא מעט גולשים - ורק בגלל שהיא הייתה "פשוטה".

אריקה מרפי, שיתפה בהתרגשות תמונה של טבעת יהלום נוצצת ב-1 במאי, לצד פיסת פתק בכתב יד, בו נכתב: "האם תתחתני איתי?". את התמונה היא העלתה לרשתות החברתיות תחת הכותרת: "אז זו הייתה שנה מדהימה לצד בן הזוג שלי. הבוקר, לפני שיצאתי לעבודה, ראיתי שהוא השאיר את זה בשירותים".

מרפי, עיתונאית ב-11 Alive באטלנטה, ג'ורג'יה, הסבירה כי מצאה את הטבעת כשקמה בבוקר. "החבר שלי, מונטה הומס, היה בדרכו לטיסה ל-ALT מדטרויט, כך שלא צפיתי לזה". ולמרות שהיא התרגשה מהאופן שבו בן הזוג הציע לה נישואין, משתמשי המדיות החברתיות לא היו כל כך בטוחים לגבי תגובתה. הפוסט שלה הפך לוויראלי במיוחד ופורסם באתרים נוספים תחת השאלה: "האם הייתם אומרים כן להצעה כזו?".

גולשת אחת כתבה: "הוא היה יכול להשתמש בדף שלם לפחות, לא?", בעוד ששני הגיב: "זה נורא בעיני". מנגד, היו אחרים שיצאו להגנתו של הומס וטענו כי אין צורך בהצעות גרנדיוזיות שעולות הון כדי להציע נישואין במחווה רומנטית. "כולכם כל כך התרגלתם להצעות האלו מהרשתות החברתיות, הפקות שעולות המון כסף שהופקו כולן בשביל לייקים. מה עם לעשות את זה כמו פעם, ממש כך?", כתבה גולשת נוספת.

מרפי כתבה כי היא מוטרדת מהעובדה שלכולם "כל כך אכפת" מהדרך בה בן זוגה הציע לה נישואין, ואמרה ל-New York Post: "הדרך בה ההצעה נעשתה לא אמורה לעניין אף אחד מלבד את שנינו. חשוב שהגבר יעשה את מה שמרגיש לו נכון, כשהוא מרגיש שזה נכון. בעיניי הדרך שלו הייתה מקסימה - ולידיעתכם: אפילו אמרתי לו כן", סיכמה.