אחרי חמש שנות נישואים בלבד, זוג צעיר הביא לעולם בן רק לפני מספר שבועות, כשהם כבר הורים לילדה בת ארבע. האם מתחום החינוך והבעל מתעסק בייבוא של סחורות. בזמן שהם חוגגים את אירוע הברית של הוולד, פרצה בין השניים מחלוקת.

לפני כחודש וחצי נולד בנם, ומיד לאחר הלידה, בעוד האישה מתארגנת בבית החולים, הבהיר האיש לאשתו כי יקיים שני טקסים נפרדים לברית המילה - האחד למשפחתו והשני למשפחתה. "הייתי בהלם מההחלטה אבל לא רציתי להתעסק בשטויות אז הסכמתי", סיפרה האם לעורכי הדין שרין ואורן סולן. בנוסף, האישה התעקשה שהחגיגה וטקס הברית עם הרב ייערכו לצד משפחתה שלה והבעל הסכים, ובתנאי ששבוע לאחר מכן יחגגו עם משפחתו שלו, כ-80 איש וללא משפחתה של האישה. " 'אלה אוכלוסיות שונות, אנשים ממעמד שונה', הוא אמר לי. גיחכתי אבל אמרתי לעצמי בלב 'אשכנזי מתנשא' ", הסבירה בת הזוג.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

ברית מילה (צילום: מנדי הכטמן, פלאש 90)
ברית מילה (צילום: מנדי הכטמן, פלאש 90)

באירוע לכבוד משפחת הבעל, ההפקה נערכה בבית מלון וארוחת ערב מפוארת שכללה נאומים וברכות. "ואצלנו, במשפחה שלי, היה בעיקר שמח. ריקודים, צחוקים, אוכל טוב והרבה חיוכים", סיפרה. השיא הגיע, כשהאישה ביקשה לדעת כמה כסף נאסף באירוע של משפחת הבעל, אך אז התברר כי האיש החליט לקחת את כספי המתנות ולהפקיד בחשבון של הוריו. "זה לא הולך לקרות! ואם הכסף לא יעבור לחשבון המשותף של שנינו וההתנהגות המזלזלת והמתנשאת לא תיפסק - אין עוד טעם להמשיך בזוגיות הזו", טענה האישה. כעת, באמצעות עוה"ד סולן, מבקשת בת הזוג בעת הזו כמה שבועות אחרי הולדת בנם, להתגרש.

גדלי ושרין סולן  (צילום: יח''צ)
גדלי ושרין סולן (צילום: יח''צ)

שני בני הזוג נשלחו ליישוב סכסוך ורק בסיומו יוכרע אם יחלו בהליך גירושין כשהאישה דורשת כתובה ולא מעט מהרכוש שצברו בשנים האחרונות. עוה"ד סולן הבהירה כי הסכסוך במקרה זה הנו פתיר והליך של יישוב סכסוך יכול לתת סיכוי לנישואין.