גילי בוסי בת 31 מהישוב נופים לא תיארה לעצמה שאת הלידה השנייה שלה תעבור באמבולנס, במרחק שתי קומות בלבד מחדרי הלידה במרכז רפואי מאיר מקבוצת כללית, אליהם תכננה להגיע בזמן. "זוהי הלידה השנייה שלי במאיר – רק שהפעם הצלחתי להגיע רק עד לחנייה" היא שיתפה בחיוך.

"ביום שישי האחרון התחילו לי צירונים קטנים וחיכיתי לרגע שהם יהפכו לסדירים. בתוך תוכי קיוויתי להצליח להשתתף בארוחת השבת עם המשפחה וכך היה והצירים אפילו נעלמו. אבל מהרגע שחזרתי הביתה הם התחזקו באופן פתאומי, הבנתי מהר מאוד שעליי להגיע עם אמבולנס לבית החולים ואכן פחות משעה לאחר מכן כבר חבקתי את בתי התינוקת", סיפרה בוסי.

א תיארה לעצמה שאת הלידה השנייה שלה  תעבור באמבולנס (צילום: דוברות המרכז הרפואי מאיר)
א תיארה לעצמה שאת הלידה השנייה שלה תעבור באמבולנס (צילום: דוברות המרכז הרפואי מאיר)

אודהליה קדוש, אמה של גילי שהוקפצה לסייע באופן מיידי, שיתפה גם היא: "מהר מאוד הבנו שהלידה מתפתחת במהירות. הזעקנו את מד"א והגיעו הפרמדיקים המדהימים מהישוב יקיר, שגיא סעדון, אלחנן סבתי ואמיר יוסמן וביחד איתם התחלנו את הדרך לעבר בית החולים. הם דאגו להרגיע אותנו, לטפל ולקרב אותנו במהירות שיא לעבר היעד". 

"ברגע שנכנסנו לחנייה של מיון בית החולים, הבנו שהצוות במאיר כבר מחכה לנו למטה ובסנכרון מדהים ושיתוף פעולה מרשים מול הפרמדיקים הם החלו לטפל בגילי שלי. המנהלים התורניים הרגיעו אותי כל הזמן וגרמו לי להבין שאנחנו בידיים הכי טובות. לאמבולנס קפצו מיד שתי מיילדות מדהימות, רעות קומר ווילוטה מזרחי – שהיו כל כך קשובות לגילי ויילדו אותה במקצועיות וברוגע מופתי. ופתאום, ברגע אחד של קסם, כאילו שאנו בחדר לידה אמיתי, פגשנו את התינוקת שכולנו חיכינו לה ברגע הכי לא מתוכנן", אמרה בהתרגשות. "תודה לבורא עולם שזימן לנו את כל האנשים הטובים שדאגו לנו. גם אני ילדתי את גילי במאיר ובשבילי החוויה הזו היא סגירת מעגל מרגשת במיוחד".

הבנו שהצוות במאיר כבר מחכה לנו למטה ובסנכרון מדהים ושיתוף פעולה מרשים (צילום: דוברות המרכז הרפואי מאיר)
הבנו שהצוות במאיר כבר מחכה לנו למטה ובסנכרון מדהים ושיתוף פעולה מרשים (צילום: דוברות המרכז הרפואי מאיר)

האחים ירדנה בורנקראוט ודימה כץ ממרכז רפואי מאיר שהיו מנהלים תורניים באותו לילה גם הם התרגשו במיוחד מהלידה המיוחדת. הם סיפרו: "הקסם בתורנות הוא שאף פעם אתה לא יודע איך היא מתחילה ובטח לא איך היא נגמרת. במקרה הזה הסוף הטוב היה מרגש במיוחד. היה מעורר השראה לראות את השקט הנפשי הן של היולדת המקסימה והן של המיילדות המדהימות למרות הסיטואציה המלחיצה באופן טבעי. המיילדות הלכו ביחד עם רצונותיה של המטופלת, שמרו עליה ועל התינוקת ויילדו אותה בדרך היפה ביותר שיש. השבוע מצוין שבוע האחים והאחיות הבינלאומי וזהו באמת רגע מרגש שנותן הצצה למקצוע היפה בעולם מבחינתנו - הסיעוד".  

ד"ר גיל שכטר, מנהלת חדרי הלידה במרכז רפואי מאיר מקבוצת כללית, הוסיפה: "לידה מהירה היא לידה שמלווה לעיתים בחששות ולחץ כיוון שכמו בכל לידה, האישה מתכננת תכניות והלידה מתרחשת באופן לא צפוי. אנו תמיד שמחים כשלידה מסתיימת בטוב לאם וליילוד. שמחנו להיות שם ברגע המאוד מדויק ומאושר של היולדת היקרה עם המיילדות המצוינות שלנו ולהעניק לה את רשת התמיכה גם לאחר מכן- הרבה מזל טוב".