מומחה לתנוחות שינה, מפרסם לעתים קרובות סרטונים בחשבון העסקי שלו ברשת החברתית TikTok, בהם הוא מסביר על הסיכונים הכרוכים בפוזיציות שינה העלולות להזיק לגופנו. בקליפ שהעלה לאחרונה, הציג המומחה תנוחה "גרועה במיוחד", ודחק בגולשים לנסות תנוחות אחרות בזמן השינה.

אחד מהסרטונים של ג'יימס לינהרדט זכה ל-52.4 מיליון צפיות, בו הוא הדגים באמצעות בובת שלד כיצד אנו עלולים לדחוס את החוליות שלנו. "אתם מביאים על עצמכם כאבי צוואר וגב ואתם ממשיכים לישון בתנוחה הזו כל לילה", אמר.

כך אתם גורמים לעצמכם לכאבי גב (צילום: מתוך טיקטוק)

למרות שחלק מהגולשים טענו כי זוהי התנוחה "הנוחה ביותר" לישון בה, לינהרדט השיב כי עלולות להיות לכך השלכות ארוכות טווח. "כשאנו יושבים על כיסא, נוח לנו בערך ל-20 דקות, אולי לחצי שעה-שעה מקסימום. אבל אז, הלחץ על האגן והאופן שבו עמוד השדרה שלנו מכופף, יגרום לנו להרבה מאוד כאב", הסביר המומחה.

הוא הוסיף: "בסופו של דבר, אני נותן לכם את הכלים להתקדמות ולשיפור היציבה. השתמשו בהם בתבונה ותרגישו בהבדל". בנוסף, הוא אמר שהתנוחה מרגישה נוחה לרוב האנשים מאחר והם "רגילים אליה", והציג תנוחה דומה שתשפר את מצב השלד שלנו והפציר בגולשים לנסות לישון כך מדי לילה.

@levitex Replying to @polliprissipnts ♬ original sound - Levitex