אישה מאוסטרליה המרותקת לכיסא גלגלים מאז ילדותה, שכרה את שירותיו של גבר כדי שיסייע לה לאבד את בתוליה בגיל 43. לדבריה, המפגש ביניהם שינה את חייה מקצה לקצה.

מלאני הוקס, גרפיקאית במקצועה, סיפרה לאחרונה על החוויה שלה ל-BBC, והסבירה עד כמה חששה מ"הפעם הראשונה", וכי היא סובלת מ"Myelitis" - דלקות חוזרות בחוט השדרה - תופעה שאובחנה אצלה כשהייתה פעוטה. הוקס הייתה בטוחה שלא תקיים יחסי מין עד לסוף ימיה, מתוך אמונה שלעולם לא תכיר גבר שירצה לבלות עימה, אך בחודש ינואר האחרון, בהוראת המטפלת שלה, החליטה בת ה-43 לעיין באתר של סוכנות ליווי, שם ראתה את תמונתו של צ'ייס.

"התקשרתי ושאלתי מיליון שאלות", נזכרה הוקס. "שאלתי גם אם הוא מסוגל להעביר אותי מכיסא הגלגלים למיטה". בסופו של דבר, היא החליטה שצ'ייס מסוגל להתחשב במצבה והזמינה אותו לפגישה בת שעתיים בביתה. "ידעתי שאין לי שמץ של מושג בכל מה שקשור למין והייתי המומה לגמרי מהמומחיות שלו", סיפרה הגרפיקאית ל-BBC.

"זו הייתה הפעם הראשונה שהייתי עירומה לגמרי מול גבר", אמרה והסבירה ששעתיים לאחר מכן הם הפכו לחברים טובים. לא הרבה אחרי, הוקס כבר הזמינה את צ'ייס למפגשים נוספים וסיפרה שההיכרות עימו שיפרה את הביטחון העצמי שלה.

"כעת, כשאני כבר יודעת שאני לא שבר כלי, נרשמתי לאתר היכרויות ואני מקווה להכיר גבר שירצה להיות בן הזוג שלי", אמרה. "אני מאושרת, הרבה יותר משהייתי בעבר. החוויה הזו שינתה לי את החיים ואני מתחרטת שלא עשיתי את זה מוקדם יותר", סיכמה הוקס.