מקרה מצער אירע לפני מספר ימים בספרד, כשמשפחתו של אדם בעל משקל עודף נאלצה לדאוג לקבורתו ונתקלה בבעיות בגלל מימדיו. לבסוף, בית הקברות נאלץ לבצע מספר עבודות כדי לאפשר קבורה ראויה למנוח.

חוסה אנטוניו בן ה-28 מספרד, מת במהלך ניתוח לקיצור קיבה בעקבות סיבוכים, כך דיווח ה-Jam Press, ובני משפחתו התעקשו שמקום מנוחתו האחרון יהיה לצד אימו המנוחה שנפטרה בחודש שעבר. למרבה הצער, המשפחה נאלצה להמתין שעות לקבורתו של אנטוניו, מכיוון ששום חלקת קבורה לא התאימה לגודלו, - מאחר ששקל כ-300 ק"ג - כך דיווחו כלי התקשורת המקומיים.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

עובדי בית הקברות, ניסו להרחיב את הקבר (צילום: מתוך טיקטוק)
עובדי בית הקברות, ניסו להרחיב את הקבר (צילום: מתוך טיקטוק)

אחיו של המנוח, אלחנדרו קורטס, סיפר לערוץ הטלוויזיה הספרדי Antena 3, כי המשפחה הודיעה לחברת הלוויות ולרשויות על נסיבות הקבורה המיוחדות להן זקוק בן ה-28 לפני ההלוויה. "מהרגע הראשון אמרו לנו שזה לא אפשרי לקבור אותו לצד אמנו", הסביר האח ואמר שבני משפחתו ניסו לקנות חלקת קבר אחרת, אך בית הלוויות טען כי אין אפשרות.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

"לא ביקשנו דבר, רק קבורה הגונה. תוך רגע נמסר לנו שאם לא נתנהג כראוי, יזמינו את המשטרה לפנות אותנו מהמקום", סיפר אחד מבני המשפחה. לאחר מכן, סיפר כי אחיו המתינו למעלה מארבע שעות עד שנמצא פתרון שיוביל את אנטוניו לקבורה ראויה. "עובדי בית הקברות הגיעו בסופו של דבר והגדילו את הקבר. הם עיקמו את דפנות תא הקבורה בפטיש ובאזמל במשך למעלה משעה עד שדחסו את גופתו של חוסה פנימה", סיפר האח ל-Jam Press.